מעיינות חמים ביוון

מעבר להיסטוריה עשירה שמתבטאת באתרים היסטוריים וארכיאולוגיים, איים נדירים, חופים יפים ואוכל יווני-ים תיכוני משובח יוון מציעה גם פנינות טבע מרשימות, כשאחת הפנינות האלה הן מגוון מעיינות חמים-תרמיים הפרוסים במוקדים שונים בכל רחבי המדינה. טבילה במעיינות אלה היא לא רק אטרקציה מעולה למטיילים, בין אם זה משפחות, מטיילים בודדים או עבור זוגות מאוהבים, אלא גם מגיעה עם תועלות בריאותיות לגוף. נמצא כי המינרלים הטבעיים שנמצאים במעיינות אלה עשויים לסייע ולהקל במצבים רפואיים שוניים כגון: בעיות פרקים, שיגרון ועוד. ריכזנו עבורכם את המעיינות החמים המומלצים ביותר במדינה:

מעיינות חמים במרכז וצפון יוון

פוזר - Pozar Thermal Baths

מעיינות תרמיים אלו נמצאים למרגלות הר Kaimaktsalan ובסמוך למקדוניה השכנה מצפון. במקום ניתן ליהנות מבתי מרחץ רבים, שירותי ספא, חמאם וג’קוזי. מעבר למעיינות מדובר באזור תיירות אטרקטיבי בו תמצאו גם אתר סקי הפעיל בחודשי החורף, מלונות, מסעדות וטבע משגע הכולל יערות והרבה ירוק.

מפה

קמנה וורלה - Kamena Vourla

 קמנה וורלה (Kamena Vourla) זהו שמה של עיירת חוף, השוכנת במרכז-מזרח יוון על חופו של המפרץ האיבי, כ-150 ק”מ צפונית לבירה אתונה. עיירה זו ידועה במעיינות התרמיים שלה בהם תמצאו יסודות רדיואקטיביים המסייעים לשלד ולשרירים בגוף. הטמפרטורה במעיינות אלה נעה בין 30 ל-40 מעלות צלזיוס. כיאה לעיירת חוף מתויירת תמצאו כאן מגוון מלונות, מסעדות ובמרחק נסיעה של כשעה ו-40 דקות מהעיר ההיסטורית דלפי ומהר פרנסוס שם תמצאו גם אתר סקי.

מפה

לאגאדס - Lagadas

מעיינות חמים בעיירה לגאדאס השוכנת מרחק כחצי שעה נסיעה מסלוניקי. כאן תוכלו ליהנות מטבילה חמה (ל-6 נפשות בלבד) ממים חמים עשירים במינרלים.

מפה

אגם ווליגמני - Lake Vouliagmeni

אגם זה, אשר ממוקם בפאתי אתונה מציע ספא תרמי טבעי המומלץ לטיפול בבעיות עור, שרירים ופציעות פוסט טראומטיות. המעיין אידיאלי לשיחה וטמפרטורת המים עומדת עלה 22-29 מעלות במהלך כל ימות השנה. במקום תמצאו גם בתי קפה, מגרש לאימון ספורט, מיטות שיזוף ונוף טבעי מרהיב.

מפה

מעיינות חמים בחצי האי פלופונסוס

לוטרקי - Loutraki Thermal Spa

מתקן ספא קרוב לעיר החוף קורינת שבחצי האי פלופונסוס. כאן תיהנו ממתקן איכותי עם שפע בריכות מקורות וחיצוניות ומגוון טיפולים בריאותיים. אזור נהדר לטיול, כשיש גם קזינו הנמצא בסמוך לספא.

מפה

קייפאס - Kaiafas Thermal Springs

מתחם זה קרו לעיר אולימפיה העתיקה ונמצא בסמוך לעיר פירגוס. ספא תרמי זה נמצא בתוך מערה טבעית ובה מעיין חם עשיר במינרלים בריאים שמרגיעים את הגוף.

מפה

מתאנה - Methana Thermal Springs

באזור הגעשי של האי מתאנה ישנם מספר מעיינות חמים מאוד ובריכות שמשלבות מי מעיין עם מי ים טבעיים שיוצר טמפרטורה מושלמת לטבילה ושחייה.

מפה

מעיינות חמים באיי יוון

אדיפסוס - Edipsos

המעיינות התרמיים באדיפסוס הינם בין הפופולאריים ביותר ביוון. למעיינות אלה היסטוריה ארוכת שנים ועל פי האגדה הרקולס ביקר במקום על מנת להטעין את עצמו מחדש באנרגיה. באזור יש חוף נגיש, מלונות, מסעדות ואטרקציות נוספות לכל המשפחה.

מפה

האי לסבוס - Lesvos island

באי לסבוס ניתן ליהנות ממעיינות חמים טבעיים בטבע או מבתי מרחץ מסודרים במלונות או מתחמי ספא כמו בחמאם וספא ארסיאן שם תיהנו מחוויה של בריאות ושחרור הגוף והנפש, חוויה טיפולית אידיאלית להרגעת הגוף והטענתו באנרגיות מחודשות לצד אי תיירותי שטוף שמש ושוקק חיים.

מפה

סנטוריני (פאליה קמני) - Palia Kameni

מעיינות חמים פחות מוכרים נמצאים באי הגעשי זעיר פאליה קמני הסמוך לסנטוריני, אם אתם מחפש מעיינות בתוליים ופחות המוניים זהו יעד נפלא עבורכם, כאן טמפרטורת המים מגיע ל30-35 מעלות צלזיוס עקב הפעילות הוולקנית המתמשכת. במקום סלעים בצבע נחושת ומים בורקים בצבע אזמרגלד יפהפה. ניתן לשלב את הביקור במהלך טיול בסנטוריני, לשכור סירה מסנטוריני או במסגרת טיול שיט הכולל ביקור באיים הוולקניים פאליה קאמני ונאה קאמני.

מפה

לא מצאתם מעיין באזור שאתם נופשים בו? אתם מוזמנים להסתכל ברשימה המלאה של המעיינות החמים ביוון באתר ויקיפדיה >>